המפכ"ל נגד המתפרעים במחאות: "חציית גבול"

בנצי לייזרוביץ No Comments on המפכ"ל נגד המתפרעים במחאות: "חציית גבול"

מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי התייחס לאלימות במחאות נגד הממשלה: "אלימות כנגד שוטרים כמו השלכת אבנים וחפצים לעבר שוטרים היא מבחינתי חציית גבול שאותה לא נאפשר"

מפכל המשטרה, קובי שבתאי
מפכ"ל המשטרה, רנ"צ קובי שבתאי צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on בשורה קשה: שני לוחמי מילואים נפלו בלחימה בעזה

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מפכ״ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי קיים לפני זמן קצר הערכת מצב עם סגל הפיקוד הבכיר של המשטרה לנוכח אירועי המחאה שהתקיימו במהלך היום ברחבי ולקראת שורת מחאות המתוכננות אל תוך הערב.

בתום הדיון אמר המפכ״ל: "האירועים היום קשים ומעציבים. משטרת ישראל רואה בזכות המחאה כאבן יסוד במדינה דמוקרטית אך יחד עם זאת לא נאפשר הפרות של הסדר הציבורי ולא נאפשר פגיעה ברכוש ובסמלי שלטון".

הוא הוסיף: "לצערי היום בזמן שאנחנו עמלים על מנת לאפשר חיים סדירים לכלל האזרחים לצד המחאות היו מי שהפרו את הסדר, פגעו בשוטרים , פגעו ברכוש ומנעו מהשוטרים למלא את משימתם. אני קורא לאזרחי מדינת ישראל לנהוג באחריות, ללא פרובוקציות או אלימות כנגד השוטרים ומתחייב ששימוש בכח יופעל רק במקרה של פגיעה בשוטרים או סכנה לאזרחים ולסדר הציבורי".

עוד אמר שבתאי: "יש לנו שוטרים שנפצעו היום כתוצאה מאלימות של מפגינים ואנו נמצה את הדין עם האחראיים לכך. אלימות כנגד שוטרים כמו השלכת אבנים וחפצים לעבר שוטרים היא מבחינתי חציית גבול שאותה לא נאפשר".



0 תגובות